dinsdag 3 april 2012

map interchange











map: interchange

Wat moet ik zeggen over deze map. Persoonlijk wordt ik er niet echt warm van maar af en toe speel ik hier beter dan ik vantevoren had gedacht. In deze map zijn vrij weinig schuilplaatsen. Je moet het vooral hebben van schuilen achter kapotte auto's en puin. De enige echte goede schuilplaats is in de bus bij vlag c. Je bent dan moeilijk te zien en je hebt er een goed overzicht van de omgeving. Goed voor alle soorten wapens. bestuurbare killstreaks zijn hier zeer nuttig omdat dekking beperkt is. Gebruik hier vooral de reaper, ac-130 en osprey gunner. Ik gebruik hier vaak de reaper. Probeer hier ook zoveel mogelijk killstreaks neer te halen hetgeen een punt oplevert voor je point streak lijst. Als je een assault rifle gebruikt adviseer ik om zo veel mogelijk in beweging te blijven om enemies te vinden. Campen heeft hier namelijk weinig zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten