maandag 2 april 2012

map village











Map: Village

Mijn beste resultaten haal ik vaak in deze map. De map is lekker groot, een goede plek voor snipers en veel schuilplaatsen.Ik haal mijn goede resultaten hier door niet al te veel risico's te nemen en op het juiste moment op de juiste plaats te zijn. De map is uitstekend voor gamemodes als dominationd, kill confirmed en team deathmatch.  Voor snipers zijn de beste plekken de spot bij vlag a en de huisjes bij vlag b. Zelf sniper ik hier nooit want ik vind assault rifles gewoon beter. De beste killstreaks die je hier kunt gebruiken zijn de predator missle, reaper en osprey gunner. Het is namelijk een open level zonder al te veel dekkingsmogelijkheden. Dit is echter ook een map waarin buitengewoon veel wordt gehackt. Ik erger me hier echt buitengewoon aan. Zodra je merkt dat je veel te vaak doodgaat door hacken verlaat het spel dan meteen en zoek een nieuwe. Tegen hackers valt namelijk niet op te boxen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten