maandag 2 april 2012

mijn eigenschappen voor de toekomst


Mijn 8 eigenschappen voor de toekomst
1 het gevoel iets tot stand the hebben gebracht
2 persoonlijke ontwikkeling
3 economische zekerheid
4 gezins – en familiegeluk
5 gezondheid
6 vriendschap
7 flexibiliteit
8 verandering

Mijn 4 belangrijkste eigenschappen voor de toekomst
1 persoonlijke ontwikkeling
2 economische zekerheid
3 gezins – en familiegeluk
4 gezondheid

Mijn toekomst
Droombaan: web/reclame designer
Bedrijf: reclamebedrijf
Waar: Noord – Brabant
Hoeveel uren per week: 40
Lease auto: volkswagen polo





Mijn doelstellingen voor de toekomst
1 naar New York en Los Angeles gaan op vakantie
2 Bekendheid verwerven
3 een vrouw en kinderen krijgen
4 gelukkig zijn en economisch stabiel zijn
5 paragliden in de alpen
6 de staatsloterij winnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten