maandag 2 april 2012

map: resistance











map: resistance

Deze map vind ik redelijk fijn voor gamemodes als domination of kill confirmed. Omdat de map klein en compact is is er altijd veel actie en maak je óf veel kills óf je gaat vaak dood. Ik heb hier tot nu toe ook wisselvallig gepresteerd. Het oproepen van cara packages is altijd een vrij groot risico in deze map omdat alles zo dicht bij elkaar zit.  De enige plekken waar je relatief veilig bent op te schieten zijn het balkon bij vlag C en het huis bij vlag B. Snipers kunnen vooral schieten vanuit het huis bij vlag B en aan het einde van de doodlopende weg bij vlag A. Ik sniper nooit hier want ik weet dat dat gewoon fout gaat. Bij domination ga ik vaak bij vlag c zitten en iedereen die vanuit b naar c komt, neerschieten. Als je in Resistance team deathmatch speelt zorg dan dat je op een goede plek zit waarbij je moeilijk te raken bent maar wel een goed overzicht hebt. Als je een claymore hebt, plant die dan uit het zicht achter je. De beste killstreaks voor dit level zijn predator missle, assault drone en osprey gunner. Vanwege de hoeveelheid dekkingsmogelijkheden zijn de reaper en attack helicopter niet heel handig hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten